Interviews & artikelen

Samenwerkingen

De waarde van ons onderzoek, hoewel vaak fundamenteel van aard, wordt versterkt door samenwerking met toepassingsgerichte partners. De FNWI staat hierbij aan het begin van de kennis-waardeketen: ons onderzoek heeft de potentie om door verdere ontwikkeling in bedrijfsleven of maatschappij te leiden tot nieuwe innovaties en producten.

Ondernemende studenten en onderzoekers die kansen zien meer met hun wetenschappelijke expertise te doen, kunnen een beroep doen op ondersteuning vanuit het Caempus en de Innovation Exchange Amsterdam (IXA).

Contact

Ben je geïnteresseerd in samenwerken met de FNWI? Ga naar onze samenwerkingen pagina of neem hier direct contact met ons op!

Spin-offs

Er zijn aan FNWI-onderzoek al diverse spin-off bedrijven ontsproten die toepassingen ontwikkelen voor en/of met industriële en maatschappelijke partners.

Outreach

Onze faculteit levert veel inspanningen om onze kennis, expertise en onderzoek te delen met de bredere samenleving.