Rivera-Vera, N., Andringa, S., Kronmüller, E., Monaghan, P., & Rispens, J. (2022). The effect of speaker reliability on adult cross-situational word learning. Glossa Psycholinguistics, 1(1). Advance online publication. https://doi.org/10.5070/G601113[details]
Kronmüller, E., Noveck, I., Rivera , N., Jaume-Guazzini, F., & Barr, D. (2017). The positive side of a negative reference: the delay between linguistic processing and common ground. Royal Society Open Science, 4(2), Article 160827. Advance online publication. https://doi.org/10.1098/rsos.160827[details]
Rivera Vera, N., Noveck, I., Barr, D., Kronmüller, E. & Jaume-Guazzini, F. (2017). Data from: The positive side of a negative reference: the delay between linguistic processing and common ground. DRYAD. https://doi.org/10.5061/dryad.ct810
2024
Rivera Vera, N. A. (2024). Word learning: When associative learning meets social-pragmatic expectations. [Thesis, fully internal, Universiteit van Amsterdam]. [details]
Rivera Vera, N., Noveck, I., Barr, D., Kronmüller, E. & Jaume-Guazzini, F. (2017). Data from: The positive side of a negative reference: the delay between linguistic processing and common ground. DRYAD. https://doi.org/10.5061/dryad.ct810
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.