De UvA Onderwijsdag vindt dit jaar plaats op 22 oktober 2024 en staat in het teken van ‘Verbondenheid in onderwijs’. Dr. Toni Pape onderzoekt samen met jou als dagvoorzitter wat verbondenheid in onderwijs betekent. Denk bijvoorbeeld aan verbondenheid in academische transities zoals de invloeden van hybrid learning, AI en international classroom. Hoe blijven we verbonden met elkaar, met je collega's, je studenten en met jezelf? Zet 22 oktober alvast in je agenda en neem de aankomende onderwijsdag deel aan inspirerende keynotes en workshops.
Kerngegevens van evenement UvA Onderwijsdag 2024: Verbondenheid in onderwijs
22 oktober 2024
11:30 -17:30
Meld je nu aan

Hoogleraar Communicatie in de Digitale Samenleving Jessica Piotrowski zal een bevlogen keynote geven over hoe de kracht van verbindingen een game-changer kan zijn voor het hoger onderwijs. Ook vinden er tien uiteenlopende groepssessies plaats, met onderwerpen als inclusief toetsen, Deep Democracy en onderwijsstrategieën om verbondenheid te bevorderen.

Meer over de UvA Onderwijsdag
Ga naar tlc.uva.nl/onderwijsdag als je meer wilt lezen over de UvA Onderwijsdag 2024. Op uva.nl/onderwijsdag vind je meer informatie over het doel van de UvA Onderwijsdag in het algemeen en voorgaande onderwijsdagen.

Aula - Oude Lutherse kerk

Singel 411