Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
A First Step in Teaching Students to Cope with Inward Involvement in a Value Conflict: The design of Affective Learning Experiences
Child Development and Education
Pamela den Heijer will defend the dissertation 'A First Step in Teaching Students to Cope with Inward Involvement in a Value Conflict: The design of Affective Learning Experiences'. Supervisor is Prof. J.M. Voogt. The co-supervisor is Dr A.A.W. Zondervan.
Event details of
A First Step in Teaching Students to Cope with Inward Involvement in a Value Conflict: The design of Affective Learning Experiences
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.