Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
Topical Advertising: The Role of Timing and Creativity in Understanding its Effectiveness
Communication Science
Mw. K. Dubois will defend the dissertation 'Topical Advertising: The Role of Timing and Creativity in Understanding its Effectiveness'. Supervisor is Prof. G. van Noort. The co-supervisors are Dr L.M. Willemsen and Prof. P.C. Neijens.
Event details of
Topical Advertising: The Role of Timing and Creativity in Understanding its Effectiveness
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.