Bremzen, A., Khokhlova, E., Suvorov, A. and J. van de Ven (2015). Bad News: An Experimental Study on the Informational Effects of Rewards, Review of Economics and Statistics 97, 55-70.
Buser, T., (2015). The effect of income on religiousness, American Economic Journal: Applied Economics 7, 178-195.
Haan, de T., Offerman, T. and R. Sloof (2015). Money talks? An experimental investigation of cheap talk and burned money, International Economic Review 56. 1385-1426.
Onderstal, S., Schram, A. J. H. C., & Soetevent, A. R. (2013). Bidding to give in the field. Journal of Public Economics, 105, 72-85.
Cookie Consent
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.