Eind juni kwam er een internationaal panel langs bij UvA EB om de Amsterdam MBA te beoordelen voor de AMBA-accreditatie. Hiervoor beoordeelt het panel de kwaliteit van onderwijs, onderzoek en impact van de Amsterdam MBA.

De beoordeling is goed verlopen en de AMBA Accreditation Board wordt door het panel geadviseerd om een heraccreditatie van 5 jaar te verlenen.

De beoordeling vond plaats op 24 en 25 juni 2024. Het panel heeft gesprekken gevoerd met het management van de opleiding, docenten, studenten, alumni en werkgevers. Daarnaast was er in REC Impact een bijeenkomst georganiseerd waarbij de impact van onderwijs en onderwijs aan UvA EB centraal stond. Hier waren ook alumni, studenten, leden van de Raad van Advies en werkgevers voor uitgenodigd. De bijeenkomst werd zeer goed gewaardeerd door alle aanwezigen. Het panel zal de AMBA Accreditation Board adviseren om de Amsterdam MBA weer een accreditatie van 5 jaar te verlenen.