Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

Hoe navigeer je door de complexe dynamiek van moderne branding?

Merken staan voor talloze uitdagingen: van de invloed van technologie (AI) tot groeiende maatschappelijke verantwoordelijkheden. De masterclass Toekomst van Branding biedt jou als marketing- en communicatieprofessional de tools en inzichten die nodig zijn om strategisch te navigeren in dit complexe landschap. Hoe zorg je voor een toekomstbestendig brandmanagement.

De zes paradoxen

Deze masterclass van acht bijeenkomsten biedt zes bijeenkomsten met absolute topexperts die de grootste paradoxen behandelen die het branding landschap in de toekomst zullen vormgeven. Aan de hand van expertinzichten en praktische tools leer je hoe je merkstrategie zich kan aanpassen aan een steeds dynamischer wordende markt. 

Anders dan in andere marketing en branding cursussen/ courses wordt iedere module geleid door een expert op dat specifieke gebied. Hieronder vind je een gedetailleerd overzicht van het programma en de inhoud van elke module.

Het programma
masterclass uva
Voor wie?

Deze masterclassreeks is speciaal ontwikkeld voor professionals die verantwoordelijk zijn voor merkstrategie en communicatie, zoals:

  • Marketing- en communicatiemanager: Die de strategische implicaties van de huidige merkparadoxen willen begrijpen en toepassen.
  • Branding- en strategische consultants: Die merken willen helpen om vooruit te blijven lopen in een snel veranderend landschap.
  • Merkprofessionals: Die hun merkstrategie willen verbeteren door moderne theorieën en praktijken toe te passen.
  • Managers en directeuren: Die verantwoordelijk zijn voor langetermijnmerkstrategie en voor het leiden van een merktransformatie.

Leeruitkomsten na deelname

Na afloop van deze cursus ben je in staat om:

  • Paradoxen in branding te herkennen, te begrijpen en strategisch te benutten.
  • Technologie zoals AI effectief te integreren zonder de menselijke en authentieke merkbeleving te verliezen.
  • Je merkstrategieën af te stemmen op de vraag naar transparantie, maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzame initiatieven.
  • Een merkidentiteit te ontwikkelen die consistent is, maar ook ruimte biedt voor diversiteit en inclusie.
  • Slim te balanceren tussen kortetermijndoelen en langetermijngroei, en hierbij je merkwaarde te vergroten.
  • Een transformatieproces in gang te zetten dat je merk toekomstbestendig maakt, zonder je kernwaarden te verliezen.
Kennispartner SWOCC

Deze masterclass is ontwikkeld in samenwerking met Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) 

Begunstiger schap SWOCC voor deelnemers aan deze masterclass:
Als deelnemer van deze masterclass ontvang je automatisch een SWOCC-begunstiger schap, inbegrepen in het programma. Hiermee heb je één jaar lang toegang tot exclusieve kennis en praktische hulpmiddelen om je merkstrategie te versterken. Ook heb je gedurende dit jaar kosteloos toegang tot alle evenementen en workshops die door SWOCC worden aangeboden.

Docenten

Deze masterclass wordt verzorgd en begeleid door:

Drs. Jorge Labadie MBM
CEO 37ºCelsius Brand Consultancy
Jorge Labadie is een toonaangevende merkstrateeg, met diepgaande kennis van branding en merktransformatie. Hij helpt merken de paradoxen van de moderne wereld te navigeren door strategieën die aansluiten bij maatschappelijke veranderingen.

Dr. Joost Verhoeven
Associate Professor Tilburg University | Directeur SWOCC
Joost Verhoeven is specialist in merkstrategie en merkinnovatie, met een focus op de impact van technologie en maatschappelijke veranderingen op merkbeleving. Hij deelt zijn expertise in het ontwikkelen van merken die zowel adaptief als authentiek blijven.

 

Gastdocenten en experts:

Dr. Stefan Bernritter | Lecturer, King's Business School, King's College London
Dr. Marnix van Gisbergen | Associate Professor, Breda University of Applied Sciences
Dr. Lotte Willemsen |Bijzonder Hoogleraar Logeion
Prof. Dr. Guda van Noort | Professor, Universiteit van Amsterdam
Dr. Roeland Dietvorst | Neuropsycholoog
Dr. Daan Muntinga | Strategy Director Mensch/Scholar
Drs. Dennis van den Berg | Director ESG, Bol.com

Meer weten over de docenten? Vraag een brochure aan.
 

** De gastdocenten van deze masterclass kunnen nog worden aangepast naar eventuele behoeften van de deelnemers. Houd deze pagina in de gaten voor de meest up to date sprekerslijst.

Deze organisaties gingen je voor: 

Politie Nederland, UWV, ANWB, DELA, KPN, Visma, TUI, Heijmans, Boehringer Ingelheim, Cap Gemini, Vrije Universiteit Amsterdam

Vragen? Neem gerust contact op met Roos Groen
Per email Stuur een whatsapp bericht