Zhang, J., Yuan, S., Xing, L., Shao, Y., Deng, Y., & Li, P. (2025). Leading while playing: How leader fun pursuit affects leadership perceptions and evaluations. Applied Psychology, 74(1), Article e12583. https://doi.org/10.1111/apps.12583
2024
Liu, Y., Shao, Y., & Yan, J. (2024). The double-edged sword of ethical leadership: Investigating when and why ethical leadership promotes versus inhibits team performance. Applied Psychology, 1-24. Article 12542. Advance online publication. https://doi.org/10.1111/apps.12542
Shao, Y., Nijstad, B. A., & Täuber, S. (2019). Creativity under workload pressure and integrative complexity: The double-edged sword of paradoxical leadership. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 155, 7-19. Advance online publication. https://doi.org/10.1016/j.obhdp.2019.01.008[details]
2018
Shao, Y., Nijstad, B. A., & Täuber, S. (2018). Linking Self-Construal to Creativity: The Role of Approach Motivation and Cognitive Flexibility. Frontiers in Psychology, 9, 1-11. Article 1929. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.01929
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.