Okkinga, M., Gelderen, A. J. S. V., Schooten, E. V., Steensel, R. V., & Sleegers, P. J. C. (2023). Does vocabulary knowledge matter in the effectiveness of instructing reading strategies? Differential responses from adolescents with low academic achievement on growth in reading comprehension. Reading and Writing, 36(10), 2549-2575. https://doi.org/10.1007/s11145-022-10359-2
Prijs / subsidie
Leona, N., Snellings, P., van Gelderen, A. & Okkinga, M. (2014). Application of the Theory of Planned Behavior to Low-Achieving Adolescents' Reading Behavior in Different Reading Contexts.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.