Koffeman, A., & Snoek, M. (2019). Identifying context factors as a source for teacher professional learning. Professional Development in Education, 45(3), 456-471. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/19415257.2018.1557239[details]
2012
Rijlaarsdam, G., Janssen, T., Romein, P., Kappé, J., & Koffeman, A. (2012). Onderzoek op Academische Opleidingsscholen: een nieuw soort onderzoek. Pedagogische Studiën, 89(6), 381-384. [details]
Koffeman, A. (2015). Professioneel leren: over grenzen (deel 1). Van Twaalf tot Achttien, 25(1), 18-20.
Koffeman, A. (2015). Zelf de verandering zijn: innoveren op school. Van Twaalf tot Achttien, 25(3), 22-23.
2022
Koffeman, A. H. (2022). IQ110 - a very unfair game about inequality of opportunity. Teacher design research as a bridge between policy and practice. Poster session presented at TEPE International Conference , Gratz, Austria.
Koffeman, A. H. (2022). IQ110, a very unfair game about inequality of opportunity. Workshop/ presentation . Poster session presented at ATEE International Conference, Sestri Levante, Italy.
Prijs / subsidie
Koffeman, A. (2021). Most original presentation at IPDA Conference 2021.
Koffeman, A. & Snoek, M. (2018). PDiE Best Paper at IPDA Conference 2017.
Spreker
Koffeman, A. (speaker) (12-3-2021). Future Calling, Northumbria University.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.