Kefala, C. (2024). Who runs the world? Gender performances and racialized branding among young foreign women digital entrepreneurs in China. Journal of Ethnic and Migration Studies, 50(6), 1336-1354. https://doi.org/10.1080/1369183X.2023.2222914[details]
Kefala, C., & Lan, S. (2022). End of the China dream? Young Western entrepreneurs’ trajectories of leaving China during Covid-19. Asian Anthropology, 21(3), 197-210. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/1683478X.2022.2090053[details]
Kefala, C. (Author). (2022). Why Young Chinese Are Turning Their Backs on Western Brands: For many middle-class Chinese, “Made in China” has gone from critique to chic.. Web publication or website https://www.sixthtone.com/news/1009491
Kefala, C. (2024). Representation and performativity of whiteness in China: The case of foreign digital entrepreneurs. [Thesis, fully internal, Universiteit van Amsterdam]. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.