Kashanizadeh, Z., Khanagha, S., Alexiou, A., & Volberda, H. W. (2024). The dynamics of new sharing economy ventures strategies and ecosystem legitimacy: the case of Airbnb. R & D Management, 54(5), 1166-1189. https://doi.org/10.1111/radm.12649
2020
Kashanizadeh, Z., & Forceville, C. (2020). Visual and multimodal interaction of metaphor and metonymy: A study of Iranian and Dutch print advertisements. Cognitive Linguistic Studies, 7(1), 78-110. https://doi.org/10.1075/cogls.00050.kas[details]
Volberda, H. W., Sidhu, J. S., Vishwanathan, P., Heij, K., & Kashanizadeh, Z. (2022). De Winst van Purpose: Hoe ondernemingen het verschil kunnen maken. Mediawerf. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.