Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

K. (Kedma) Hamelberg MSc

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Sectie Marketing
Fotograaf: Jan Pieter Keller

Bezoekadres
  • Plantage Muidergracht 12
Postadres
  • Postbus 15953
    1001 NL Amsterdam
Contactgegevens
Social media
  • Profiel

    Zij is een PhD-kandidaat in Verantwoorde Marketing aan de Universiteit van Amsterdam. Als expert in Kunstmatige Intelligentie combineert Kedma Natural Language Processing (NLP) met econometrische modellen om bedrijven en de samenleving te helpen overgaan naar een stralende toekomst. Haar onderzoeksinteresses omvatten NLP, digitale marketing en CEO/merkcommunicatie. Willemijn van Dolen en Umut Konus zijn haar begeleiders.

    Nieuwsgierig om meer te weten te komen over haar onderzoek? Meer informatie is hier beschikbaar.

  • Onderwijs

    Dit Jaar

     

    Vroeger

    • Quantitative Data Science 2 (Bachelor)
  • Beurs en Award

    Award

    • “Beste docent” van het Executive Program in Management Studies - Track Digital Business

    Subsidies

  • Publicaties

    2024

    • Hamelberg, K., de Ruijter, J. C., van Dolen, W. M., & Konus, U. (2024). Finding the Right Voice: How CEO Communication on the Russia-Ukraine War Drives Public Engagement and Digital Activism. Journal of Public Policy & Marketing. Advance online publication. https://doi.org/10.1177/07439156241230910
    This list of publications is extracted from the UvA-Current Research Information System. Questions? Ask the library or the Pure staff of your faculty / institute. Log in to Pure to edit your publications. Log in to Personal Page Publication Selection tool to manage the visibility of your publications on this list.
  • Nevenwerkzaamheden
    Geen nevenwerkzaamheden