Daas, S. R., Griffioen, D. M. E., van Dorresteijn, C. M., & Day, I. N. Z. (2023). Changes in academics' job profiles. In D. M. E. Griffioen (Ed.), Creating the desire for change in higher education: The Amsterdam path to the research-teaching nexus (pp. 175-198). Bloomsbury Academic. https://doi.org/10.5040/9781350244801.ch-7[details]
van Dorresteijn, C., Cornelissen, F., & Volman, M. (2023). Teacher experiences with online experiential legal education. Teaching in Higher Education. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/13562517.2023.2243443
van Dorresteijn, C., Kan, K-J., & Smits, N. (2023). Absence of evidence is not evidence of absence: On the limited use of regression discontinuity analysis in higher education. Assessment and Evaluation in Higher Education, 48(1), 16-26. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/02602938.2021.2016606[details]
Pareja Roblin, N., van Dorresteijn, C., Meij, M., Cornelissen, F., Voogt, J., & Volman, M. (2021). Online and blended teaching at the UvA: Teachers’ experiences and pedagogical strategies. University of Amsterdam. [details]
2023
van Dorresteijn, C., Cornelissen, F., & Volman, M. (2023). Ervaringsonderwijs in juridische opleidingen; een brug naar de samenleving. Universiteit van Amsterdam. [details]
Onderzoeksgroep ‘Online onderwijs tijdens COVID-19' (2020). Welke factoren dragen bij aan effectief online en blended onderwijs? (Samenvatting). Universiteit van Amsterdam. [details]
Research group ‘Online education during COVID-19’ (2020). What factors contribute to effective online and blended education? (Summary). Universiteit van Amsterdam. [details]
van Dorresteijn, C. M., Cornelissen, L. J. F., & Volman, M. L. L. (2022). Online ervaringsgericht rechtenonderwijs. Een blik in de toekomst?. Abstract from Onderwijs Research Dagen, Hasselt, Belgium.
van Dorresteijn, C. M., Cornelissen, L. J. F., & Volman, M. L. L. (2022). Teacher experiences with online experiential legal education. Abstract from SIG 1 & 4 (EARLI) Joint Conference, Cádiz, Spain.
van Dorresteijn, C. M., Pareja Roblin, N. N., Meij, M. T. E., Cornelissen, L. J. F., & Volman, M. L. L. (2021). Sociale interactie in online hoger onderwijs: Welke strategieën gebruiken docenten om verschillende soorten leerdoelen te bereiken?. Abstract from Onderwijs Research Dagen (ORD) 2021, Utrecht, Netherlands.
2019
Daas, S., Griffioen, D., & van Dorresteijn, C. M. (2019). De integratie van onderzoek in het hbo: Een longitudinale analyse van vacatureteksten. Abstract from Onderwijs Research Dagen (ORD) 2019, Heerlen, Netherlands.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.