Antsipava, D., Strycharz, J., van Reijmersdal, E. A., & van Noort, G. (2024). What drives blockchain technology adoption in the online advertising ecosystem? An interview study into stakeholders’ perspectives. Journal of Business Research, 171, Article 114381. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.114381[details]
Antsipava, D., Araujo, T. B., & van Noort, G. (2022). Humour vs. the Consumer: The Risks and Benefits of Using Humour as a Webcare Strategy in Response to Customer Complaints on Facebook. Abstract from Etmaal van de Communicatiewetenschap.
Antsipava, D., Strycharz, J., van Reijmersdal, E. A., & van Noort, G. (2022). What Drives Blockchain Technology Adoption in the Online Advertising Ecosystem? An Interview Study into Stakeholders’ Perspectives. Abstract from ECREA 2022 9th European Communication Conference, Aarhus, Denmark.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.