Mulder, L. E. M., Thijs, P. E., Wanders, F. H. K., van den Berg, B., la Roi, C., Mennes, H. I., van Alebeek, C. R. A., van Slageren, J., van der Meer, T. W. G., van de Werfhorst, H. G., & ten Dam, G. T. M. (2024). Jongeren over democratische waarden. Beleid & Maatschappij. Advance online publication. https://doi.org/10.5553/BenM/138900692024001
van Alebeek, C. R. A., & van der Meer, T. W. G. (2024). Democratische erosie: Gedrag als graadmeter. In M. Honingh, & C. van Ham (Eds.), Verkenning en verdieping democratische erosie en respons in Nederland (pp. 58-89). Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Mulder, L., la Roi, C., Mennes, H., van Alebeek, C., ten Dam, G., van der Meer, T., & van de Werfhorst, H. (2022). Democratische kernwaarden in het voortgezet onderwijs: Adolescentenpanel Democratische Kernwaarden en Schoolloopbanen Jaar 3 (2020-2021). Universiteit van Amsterdam, ADKS. https://adks.nl/publicaties/[details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.