Voor alle programma's van het Instituut voor Informatica (UvA Academy) gelden een aantal inschrijfvoorwaarden:

1. Er wordt van u verwacht dat u minimaal een bachelordiploma heeft van een HBO of Universiteit. Aanvullende toelatingseisen kunnen nog van toepassing zijn. Voor sommige programma’s hoeft u niet in het bezit te zijn van een bachelordiploma van een HBO of Universiteit (wat dan vermeld wordt op de webpagina van het programma), maar wordt een academisch niveau wel aanbevolen. Voor vragen over toelatingseisen kunt u mailen naar professionaleducation-ivi@uva.nl

2. De kosten voor de programma's verschillen per programma. Na toelating tot het programma ontvangt u van de financiële administratie een factuur voor het hele bedrag. Betalen in termijnen is niet mogelijk.

3. Let op: De meest actuele data en prijs staat op de webpagina van het betreffende programma.

4. Na verwerking van uw aanmelding ontvangt u een factuur voor het te betalen bedrag. Het is mogelijk dat er zich omstandigheden voordoen waardoor u niet meer kunt deelnemen aan het programma. Hiervoor hanteren wij de volgende regels:

• Annuleren kan alleen schriftelijk, uiterlijk een week voor aanvang van het programma.
  • Bij annulering later dan een week voor aanvang van het programma zal er €70,- aan administratiekosten in rekening worden gebracht.
  • Wanneer het programma is begonnen, is het niet meer mogelijk om uw geld terug te vorderen.
  • Annulering dient altijd schriftelijk plaats te vinden. Mondeling afzegging dient altijd gevolgd te worden door schriftelijke annulering. Bij uitblijven van een schriftelijke annulering wordt het volledige cursusgeld in rekening gebracht.
  • Bij het uitblijven van tijdige betaling kan de docent u toegang tot het volgen van het vak weigeren. Wij behouden ons dan het recht om alsnog betaling van het verschuldigde bedrag te vorderen.

5. Uw inschrijfgegevens worden op de Universiteit van Amsterdam bewaard en niet vrijelijk aan derden verstrekt. De Universiteit van Amsterdam kan ten behoeve van het onderwijs van uw gegevens gebruik maken voor deelnemerslijsten (in de besloten online omgeving van het programma) met naam/functie/bedrijfsnaam, deelnemerscommunicatie, groepsindelingen, e.d. Tevens kan de Universiteit van Amsterdam uw gegevens gebruiken voor het toezenden van informatie en/of speciale aanbiedingen. Wanneer u dit niet op prijs stelt kunt u dat aangeven. De Universiteit van Amsterdam zal op uw verzoek uw gegevens de-activeren.