For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Als Hoofd Communicatie en Marketing ben ik eindverantwoordelijk voor het strategische interne en externe communicatiebeleid van de faculteit en de effectieve implementatie hiervan.
Verantwoordelijkheden en werkzaamheden
Het proactief ontwikkelen en onderhouden van relaties binnen de faculteit, haar vier domeinen en de universiteit om inzicht te krijgen in prioriteiten en ambities en het vertalen hiervan in effectieve communicatieplannen en –activiteiten voor de FMG.
Het neerzetten van een heldere en krachtige profilering, positionering en branding van de faculteit (zowel intern als extern) en het aantonen van de maatschappelijke relevantie van haar onderzoek en onderwijs.
Het ontwikkelen van heldere boodschappen en ‘call-to-actions’ en het communiceren hiervan via de juiste mediamix (publicaties, emails, nieuwsbrieven, websites, sociale media, content marketing, evenementen).
Het aansturen van het communicatie team; inclusief het plannen van taken en werkzaamheden, het voeren van voortgang- en functioneringsgesprekken.
Het adviseren en strategisch ondersteunen van decentrale communicatieactiviteiten binnen de domeinen.
Monitoren, evalueren en optimaliseren van communicatie-activiteiten zodat doelstellingen worden bereikt.
Verantwoordelijk voor de begroting en besteding van het FMG communicatie budget.
The UvA uses cookies to measure, optimise, and ensure the proper functioning of the website. Cookies are also placed in order to display third-party content and for marketing purposes. Click 'Accept' to agree to the placement of all cookies; if you only want to accept functional and analytical cookies, select ‘Decline’. You can change your preferences at any time by clicking on 'Cookie settings' at the bottom of each page. Also read the UvA Privacy statement.