Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
Zelfregulerend leren op basisscholen en de rol van leerkracht-leerlinginteracties en leerkrachtvaardigheden
Pedagogische en Onderwijswetenschappen
Niels de Ruig promoveert op het proefschrift: 'Can Teachers Promote Students’ Self-Regulated Learning in Elementary Schools? The Role of Teacher–Student Interactions and Teacher Skills'. Promotor is prof. dr. P.F. de Jong. Copromotor is dr. M. Zee.
Kerngegevens van evenement
Zelfregulerend leren op basisscholen en de rol van leerkracht-leerlinginteracties en leerkrachtvaardigheden
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.