Heb je meer dan 10 jaar ervaring in het bedrijfsleven of de publieke sector en ben je geïnteresseerd in een overstap naar een baan als leraar in het voortgezet onderwijs? Dan is 'Aan de Slag voor de Klas' wellicht iets voor jou. Meld je aan voor de online bijeenkomst op 14 januari en laat je voorlichten!
Kerngegevens van evenement Online voorlichting 'Aan de Slag voor de Klas'
14 januari 2025
19:00 -21:00

Op dinsdag 14 januari 2025 organiseren de Interfacultaire Lerarenopleidingen van 19.00  - 21.00 uur een online voorlichtingsbijeenkomst voor het zij-instroomtraject 'Aan de Slag voor de Klas'.

Deze bijeenkomst is speciaal voor mensen die:

• toe zijn aan een nieuwe stap in hun loopbaan en overwegen de stap te maken naar het onderwijs;
  • in het bezit zijn van een master- of doctoraaldiploma direct verwant aan een schoolvak;
  • het leuk lijkt om vakkennis over te dragen aan een nieuwe generatie én een bijdrage willen leveren aan goed onderwijs.

Aanmelden

Door middel van het formulier hieronder kun je je aanmelden voor de online voorlichtingsbijeenkomst. Je ontvangt de link naar de bijeenkomst een week van tevoren via e-mail.