Speel je met de gedachte een carrièreswitch te maken en leraar te worden in het voortgezet onderwijs? Wil je meer weten over de opleidingsmogelijkheden én verhalen horen van mensen die de stap al hebben gezet? En weet je niet zo goed waar te beginnen met het verder oriënteren op de overstap? Kom dan langs!
Kerngegevens van evenement Informatiebijeenkomst ‘Overstappen naar het voortgezet onderwijs’
1 oktober 2024
19:00 -20:30

Informatiebijeenkomst

Op dinsdag 1 oktober organiseren de lerarenopleidingen van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam van 19.00  - 20.30 uur gezamenlijk een informatiebijeenkomst over zij-instromen in het voortgezet onderwijs.

Deze bijeenkomst is speciaal voor mensen die:

• toe zijn aan een nieuwe stap in hun loopbaan en overwegen de stap te maken naar het onderwijs;
  • in het bezit zijn van een master- of doctoraaldiploma direct verwant aan een schoolvak;
  • het leuk lijkt om vakkennis over te dragen aan een nieuwe generatie én een bijdrage willen leveren aan goed onderwijs;
  • en nog veel vragen hebben over de verschillende mogelijkheden die er zijn om de overstap te maken.

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats in zaal REC-2A.11 op de Roeterseilandcampus van de UvA.

Aanmelden

Door middel van het formulier hieronder kun je je aanmelden voor de informatiebijeenkomst en en je vragen alvast met ons delen.

Graag tot dan!