Ben je klaar voor een avond vol plezier en altijd in voor een uitdaging? Doe mee aan de Pubquiz in Café De Krater! Test je kennis over de UvA, wetenschap, muziek en meer.
Kerngegevens van evenement Alumniweek - Wetenschapspubquiz & borrel (EN)
14 oktober 2024
20:00 -22:00
Ruimte
Café de Krater

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

Verzamel je vrienden, collega's of medestudenten en alumni en strijd om eeuwige UvA Pubquiz-roem én geweldige prijzen!

De teams bestaan uit maximaal 5 deelnemers. Vorm een team met je vrienden of grijp deze kans om nieuwe mensen te ontmoeten. Ben je bezig een droomteam samen te stellen? Zorg er dan voor dat teamleden zich van tevoren individueel aanmelden voor dit evenement.

Mis het niet - schrijf je nu in en laat zien wat je in huis hebt!

Roeterseilandcampus - gebouw E

Ruimte Café de Krater