Sluit je bij ons aan in de Common Room van het PPLE College voor een gezellige borrel. Of je nu wel of niet hebt deelgenomen aan het bezoek aan het Groote Museum, alle PPLE-alumni zijn van harte welkom.
Kerngegevens van evenement Alumniweek: Networking and drinks (for PPLE alumni only, EN)
17 oktober 2024
18:00 -19:00
PPLE College Common Room

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

Na het bezoek aan het Groote Museum nodigen wij alle PPLE-alumni uit om aansluitend te komen borrelen in de Common Room van het PPLE College, op een steenworp afstand. Of je nu het museumbezoek hebt bijgewoond en het gesprek wilt voortzetten of alleen naar de borrel komt, je bent van harte welkom om bij te praten, een kijkje te nemen in het nieuwe gebouw van PPLE of te genieten van het gezelschap van mede-alumni.

Roeterseilandcampus - building P

Ruimte PPLE College Common Room