Tijdens dit evenement neem je plaats binnen de minor Biomimicry in de UvA Makerspace. De minorstudenten werken aan een project waar jouw expertise en ervaring als alumnus enorm waardevol zijn voor de ontwikkeling en het succes van hun werk. Na een pitch van de studenten, gaan we samen aan de slag. Dit is jouw kans om je te verbinden met de nieuwe generatie en direct bij te dragen aan innovatieve projecten. Doe mee en word ook deel van de UvA Makerspace community!
Kerngegevens van evenement Alumniweek - Ontwikkel samen met studenten robots in de UvA Makerspace
17 oktober 2024
19:00 -21:00
Ruimte
Verzamelen in centrale hal Science Park 904
Foto door Liesbeth Dingemans

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

De UvA Makerspace is een plek waar studenten samenwerken aan interdisciplinaire projecten. Het is het kloppende hart van de minor Biomimicry en de nieuwe opleiding Science, Technology & Innovation die dit jaar van start gaat. Hier werken studenten aan complexe problemen door bewegende prototypes te ontwikkelen, onder andere met de Design Thinking methode. De projectrichtingen voor dit jaar zijn nog niet bekend, maar vorig jaar werden robots ontwikkeld voor vertical farms, grotverkenning, crowd management en mijnendetectie.

Als alumnus krijg je de unieke kans om je professionele kennis en ervaring in te brengen en te zien hoe jouw bijdrage het verschil maakt. Mis deze kans niet om je te mengen in de toekomstgerichte projecten van de UvA Makerspace en om deel te worden van een inspirerende en innovatieve community.

Science Park 904

Ruimte Verzamelen in centrale hal Science Park 904