De Amsterdam Law Hub is dé co-creatieplek voor innovatie in de juridische sector, met als doel een rechtvaardige samenleving. Hier werken rechtenstudenten, onderzoekers, en NGO's samen aan impactvolle projecten. Kom langs om ons te ontmoeten en hoor meer over onze betekenisvolle initiatieven!
Kerngegevens van evenement Alumniweek - Innovaties voor een rechtvaardige samenleving door de Amsterdam Law Hub
17 oktober 2024
17:00 -19:00

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

16:30 - Inloop
17:00 - Introductie door de Amsterdam Law Hub
17:15 - Recht in de klas: een project waarbij basisschoolleerlingen uit Zuidoost kennismaken met het recht.
17:30 - De Schuldenbrug: nieuwe rechtswinkel voor Amsterdamse schuldenproblematiek
17:45 - Nederlandse Vereniging van Rechtswinkels: centraal punt voor toegankelijke rechtshulp uit het hele land
18:00 - Nuhanovic Foundation: de organisatie die oorlogsslachtoffers bijstaat.
18:15 - Netwerkborrel

Amsterdam Law Hub