Kom naar de grote finale van de UvA Alumniweek, waar het beste talent uit onze UvA-gemeenschap in de schijnwerpers staat! Sluit je bij ons aan voor een onvergetelijke avond vol spectaculaire optredens van de top 6 finalisten van de UvA Talent Show van dit jaar.
Kerngegevens van evenement Alumniweek - Grand Finale (EN)
18 oktober 2024
17:00 -19:00

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

De avond wordt gepresenteerd door de geweldige Daniel Yazbek, een stand-upcomedian uit Zuid-Afrika die snel geliefd is geworden in de Amsterdamse comedyscene met zijn gevatte verhalen en charmante interactie met het publiek. UvA-studenten Leyun (Lena), Noach, Suchi, Francheska & Daniëlle, Tanya, Lareina & K-Pop Dance Group en Louis Abreu Vatcher laten hun talent zien.

Mis deze kans niet om (opnieuw) in contact te komen met mede-studenten en alumni en de buitengewone talenten binnen onze UvA-gemeenschap te vieren!