Overheden en wetenschappers omschrijven de snelle ontwikkelingen van AI als een systeemverandering, met een impact die vergelijkbaar is met de introductie van de stoommachine en elektriciteit. In deze lezing proberen we de impact van AI te begrijpen, met nadruk op de waarde ervan in het bedrijfsleven.
Kerngegevens van evenement Alumniweek - UvA Academy online lunchtraining: wat te denken van AI in het bedrijfsleven?
16 oktober 2024
12:00 -12:45

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

Tijdens de lezing worden de volgende onderwerpen behandeld:

- AI ontrafeld: hoe werken AI-systemen, wat kunnen ze goed en wat kunnen ze niet?
- AI in bedrijf: Waarom heeft AI zoveel impact in het bedrijfsleven, en wat kan de waarde ervan zijn?

Sprekers

Prof. Jeroen de Mast: hoogleraar Data-Driven Business innovation, Amsterdam Business School, UvA