Sluit aan bij een online interview met UvA-alumna Tessa Dikker, momenteel werkzaam als woordvoerder en election officer bij de Permanente Vertegenwoordiging van het Koninkrijk der Nederlanden bij de Verenigde Naties. Ontdek hoe het is om te wonen en werken in New York City en leer over de uitdagingen en kansen die NYC te bieden heeft. Mis deze unieke kans niet om je te laten inspireren door Tessa's ongelooflijke reis van Amsterdam naar New York City!
Kerngegevens van evenement Alumniweek - From Amsterdam to New York: insights with Tessa Dikker (EN)
18 oktober 2024
16:00 -16:30
Spreker

Tessa Dikker is woordvoerder en election officer bij de Permanente Vertegenwoordiging van het Koninkrijk der Nederlanden bij de Verenigde Naties in New York City. Daarnaast is ze voorzitter van het UvA Alumni Chapter in New York City. Tessa studeerde Stedelijke en Culturele Sociologie aan de Universiteit van Amsterdam, waar ze colleges gaf en ontwikkelde over stedelijke en culturele sociologieprogramma’s voor internationale studenten.