Je bent uitgenodigd voor EB NEXT! 2024, een exclusief evenement voor alumni, studenten en medewerkers van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Het thema van de avond is de arbeidsmarkt in 2030, en hoe deze zich verhoudt tot onderwijs, internationale studenten, AI, migratie en internationale concurrentieposities. Het evenement bestaat uit twee delen: een keynote speech en alumnipanels, inclusief Q&A’s, gevolgd door een netwerkborrel.
Kerngegevens van evenement Alumniweek - EB NEXT 2024! The Labour Market 2030 (EN)
16 oktober 2024
19:00 -21:00

Enthousiast? Schrijf je hier meteen in!

Wanneer en waar?

EB NEXT! 2024 vindt plaats op woensdag 16 oktober van 19:00 tot 21:00. De keynotespeech en het alumnipanel met Q&A worden gehouden in collegezalen van het Roeterseiland gebouw ABC, en de netwerkborrel vindt plaats in de centrale hal van Gebouw E.

Programma

Keynotespreker: Reinout Goedvolk – Managing Partner België, Nederland en Luxemburg bij McKinsey & Company. Hij richt zich op het adviseren van toonaangevende bedrijven in de life sciences sector, waaronder biofarmaceutica, medische technologie en investeerders (private equity en venture capital) wereldwijd. Onderwerpen die hij behandelt, zijn onder andere groei, R&D, digitalisering, fusies en overnames/zakelijke ontwikkeling, en transformaties.

De 6 alumnipanels zijn gericht op de EB-masterstudenten die de arbeidsmarkt zullen betreden. Elk panel bestaat uit 3 alumni die hun ervaringen delen, gevolgd door een Q&A met studenten. Dit vindt plaats van 17:00-19:00.

Onze EB-alumni zijn uitgenodigd voor het keynotegedeelte van de avond, dat plaatsvindt in collegezaal A0.01 van 19:00-20:00.

De netwerkborrel vindt plaats in de E-hal van 20:00-21:30.

EB NEXT! 2024 is een samenwerking tussen de Faculteit Economie en Bedrijfskunde, Sefa, MAA, FSA en het Economics and Business Career Centre.

Roeterseilandcampus - building E

Roetersstraat 11