Op 3, 10 en 17 april organiseert het CvB rondetafelgesprekken met medewerkers en studenten over de voortgang van het instellingsplan Inspiring Generations.
Kerngegevens van evenement Rondetafelgesprekken College van Bestuur
Startdatum
3 april 2024
Einddatum
17 april 2024
11:30

Centrale vraag is wat er de komende jaren concreet nodig is om de ambities op het gebied van interdisciplinair onderwijs en onderzoek, leiderschap en duurzaamheid te verwezenlijken. Het college organiseert drie lunchbijeenkomsten om deze vraag te bespreken met een brede vertegenwoordiging van studenten en medewerkers uit de UvA.

Je bent daarom van harte uitgenodigd om aan te sluiten bij een van de rondetafelgesprekken op de Roeterseilandcampus.

• Woensdag 3 april van 11:30 tot 13:00 uur over interdisciplinair onderwijs en onderzoek
  • Woensdag 10 april van 12:30 tot 14:00 uur over leiderschap
  • Woensdag 17 april van 10:30 tot 12:00 uur over duurzaamheid

Je kunt je belangstelling voor deelname kenbaar maken; je deelname is definitief nadat je via de mail een bevestiging hebt ontvangen.