Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
Leerlinggerichte pedagogiek in Rwanda door leerkrachten en lerarenopleiders
Pedagogische en Onderwijswetenschappen
Mw. H.S. van de Kuilen promoveert op het proefschrift: 'The Adoption and Recontextualization of Learner-Centred Pedagogy in Rwanda by Primary, Secondary Teachers and Teacher Educators'. Promotor is prof. dr. J.M. Voogt. Copromotor is dr. H. Kosar-Altinyelken.
Kerngegevens van evenement
Leerlinggerichte pedagogiek in Rwanda door leerkrachten en lerarenopleiders
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.