Boersma, T., Baker, A., Rispens, J., & Weerman, F. (2018). The effects of phonological skills and vocabulary on morphophonological processing. First Language, 38(2), 147-174. Advance online publication. https://doi.org/10.1177/0142723717725430[details]
Boersma, T. A. (2016). The acquisition of morphophonology: The role of phonological skills and vocabulary size. In EUCLDIS 2016
2016
Boersma, T. A., Rispens, J. E., Baker, A. E., & Weerman, F. P. (2016). Production of the diminutive and past tense: The relative contributions of phonological skills and vocabulary in 5 to 9 year old children. Poster session presented at Symposium on Research in Child Language Disorders (SRCLD), Madison, US.
2015
Boersma, T. A. (2015). Productivity of Diminutive Formation in Dutch Adults: The exceptional case of /ətjə/. Abstract from TABU, Groningen, .
2018
Boersma, T. A. (2018). Variability in the acquisition of allomorphs: The Dutch diminutive and past tense. [Thesis, fully internal, Universiteit van Amsterdam]. LOT. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.